Aug 3, 2009

Hello. :)
I wanted to be in a photo.competition, but I decided not to. So here are some of the pics I was gonna chose from:


Photo: Me


Photo: Me


Photo: Me


Photo: Me


Photo: Me


Photo: Me
Model: Isabella


Photo: Me
Model: Isabella


Photo: Me
Model: Isabella


Photo: Me
Model: Isabella


Photo: Me
Model: Isabella


Photo: Me
Model: Isabella


Photo: Me
Model: Isabella


Photo: Me
Model: Isabella


Photo: Me
Model: Isabella


Photo: Me
Model: Isabella


Photo: Me
Model: Isabella


Photo: Me
Model: Isabella


Photo: Me
Model: Isabella


Photo: Isabella
Model: Me


Photo: Me


Photo: Isabella
Model: Me


Photo: Isabella
Model: Me


Photo: Isabella
Model: Me


Photo: Me
Model: Isabella


Photo: Me
Model: Isabella


Photo: Me
Model: Isabella


Photo: Me
Model: Isabella


Photo: Me

No comments:

Post a Comment